Pages

Wednesday, August 14, 2013

Expenses : Gold Coast Morib

Dah tamat cerita pasal Gold Coast Morib yang tak seberapanya tu.. saje nak kira expenses mana la tau, terover belanja pulak.. dah katanya percutian bajet kan.. yang ni pun takde la bajet sangat pun sekadar nak bawa Iman jalan-jalan mandi kolam.. kalau nak murah baik mandi kat swimming pool kat Putrajaya je tu.. RM2 je sekali masuk mandi la sampai lebam.. tapi dah namanya nak bercuti.. walaupun sehari.. tetap bercuti.. bila dah ada anak ni.. kena la sekali sekala entertain anak-anak.. bawa berjalan.. jadinya tak la dia kebosanan di rumah dan akhirnya.. malas nak belajar sebab takde motivated.. ;)

ewah.. so, ni perbelanjaan sepanjang di Gold Coast Morib. Since tangki minyak penuh je, dan sepanjang perjalanan kami tak isi minyak, so kos minyak tak di kira la ye.

Streetdeal Voucher  : RM168
Lunchie + Dinner [tapau kat mamak] : RM13.60
Theme Park Entrance : RM20

Jumlah Keseluruhan [2 dewasa 1 kanak-kanak] : RM201.60

Jadi, bagi yang nak bercuti tapi takde bajet nak cuti jauh-jauh yang mungkin melibatkan kos yang lagi tinggi, bolehlah bercuti di sini.. lokasi juga boleh tahan la juga dengan pusat bandar kan.. (highway kan ada), kalau dah bosan-bosan nak pegi Port Dickson tu, bolehlah ke sini.. untuk hilangkan tension dan tekanan. :)

0 comments:

Post a Comment